واتفورد 3 – لیورپول صفر: رکوردها از دست رفتند!

واتفورد 3 – لیورپول صفر: رکوردها از دست رفتند!

پایگاه خبری فوتبالی – روند شکست‌ناپذیری لیورپول در 44 مسابقه پیاپی به پایان رسید و آنها اولین شکست فصل خود در لیگ برتر را در خانه واتفورد تجربه کردند. به این ترتیب آنها به رکورد 49 بازی بدون باخت آرسنال در لیگ برتر نرسیدند. اسماعیلا سار و تروی دینی برای واتفورد گل‌زنی کردند و این تیم لیورپول را برد.

مردان یورگن کلوپ در حالی پا به میدان گذاشتند که 18 بازی پیاپی در لیگ بود که می‌بردند، و تنها یک پیروزی تا کسب رکورد فاصله داشتند، اما واتفورد با شایستگی لیورپول را برد و امیدش برای بقا در لیگ برتر را افزایش داد.

پیروزی واتفورد در حالی رقم خورد که جرارد دلوفئو، بازیکن اصلی خط حمله این تیم در نیمه اول پس از برخورد با ویرجیل فن‌دایک دچار مصدومیت زانو شد و زمین را روی برانکارد ترک کرد. دلوفئو چند حمله خطرناک را ترتیب داده بود. پس از رفتن او، آلیسون اشتباهی عجیب مرتکب شد اما دینی نتوانست از آن استفاده کند.

اما واتفورد در نیمه دوم به گلی که می‌خواست رسید. عبدولایه دوکوره یک پرتاب اوت را دریافت کرد، و آن را به محوطه جریمه فرستاد و سار آن را گل کرد.

سار در دقیقه 60 گل دوم را هم زد. او پاس عمقی دینی پشت سر فن‌دایک را گرفت و توپ را از روی سر آلیسون به گل تبدیل کرد.

سار در صحنه گل سوم هم تاثیرگذار بود. او پاس رو به عقب اشتباه ترنت الکساندر-آرنولد را گرفت و آن را به دینی سپرد و او هم در حالی که آلیسون هیچ‌ کاری نمی‌توانست انجام دهد گل‌زنی کرد.

8444