هوفنهایم صفر – بایرن مونیخ 6: اتفاقات عجیب و باورنکردنی

هوفنهایم صفر – بایرن مونیخ 6: اتفاقات عجیب و باورنکردنی

پایگاه خبری فوتبالی – اعتراض هواداران به دیتمار هوپ، مالک هوفنهایم باعث شد برد پرگل بایرن مونیخ مقابل این تیم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

بازی دو تیم دو بار به دلیل این اعتراضات متوقف شد، و بازیکنان حتی زمین را هم ترک کردند. طرفداران از هوپ ناراحت هستند؛ او چهره منفوری در هوفنهایم است. مشکل زمانی آغاز شد که طرفداران بایرن مونیخ پلاکاردی را علیه هوپ به نمایش درآوردند. این پلاکارد در دقیقه 70 نشان داده شد، و بازیکنان و مقامات بایرن مونیخ به سمت تماشاگران رفتند و خواستند که پلاکارد را جمع کنند تا بازی ادامه پیدا کند.

بازی لحظاتی ادامه پیدا کرد، اما کریستین دینگرت، داور مسابقه به دلیل ادامه اعتراضات، بازیکنان را به سمت رختکن هدایت کرد. اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ وارد میدان شدند و آنها هم از طرفداران خواستند که دست از اعتراض بردارند.

دو تیم در نهایت به زمین برگشتند، و هر 22 بازیکن در مرکز میدان گرد هم آمدند و توپ را بین یکدیگر رد و بدل کردند و به همراه هواداران دست زدند.

هوپ هم به سمت زمین رفت و با مقامات بایرن و داوران دست داد. داور سرانجام در شرایطی عجیب سوت پایان بازی را زد.

در این بازی سرژ گنابری در دقیقه 2 با ضربه‌ای که به دروازه‌بان حریف برخورد کرد گل اول را زد. سپس یاشوا کیمیش در دقیقه 7 با شوتی از پشت محوطه جریمه گل‌زنی کرد. یاشوا زیرکزی در دقیقه 15 با خونسردی در داخل محوطه جریمه گل سوم را به ثمر رساند. او در غیاب روبرت لواندوفسکی، برای اولین بار در ترکیب بایرن قرار گرفته بود. فیلپیه کوتینیو در دقایق 33 و 47 با دو شوت گل‌زنی کرد، و لئون گورتزکا تازه‌وارد هم در دقیقه 62 گل آخر بازی را زد.

8444