ماسیمو موراتی: حالا فینال اسکودتو بین یوونتوس و اینتر برگزار می‌شود!

ماسیمو موراتی: حالا فینال اسکودتو بین یوونتوس و اینتر برگزار می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – ماسیمو موراتی، رییس سابق اینتر خوشحال است که بازی یوونتوس و اینتر به تاریخ 13 می و انتهای فصل موکول شده است.

دربی ایتالیا قرار بود این هفته برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، اعلام شد که بازی یووه و اینتر در تاریخ 13 می برگزار خواهد شد. بازی‌های میلان – جنوا، اودینزه – فیورنتینا، پارما – اسپال، و ساسولو – برشا هم به آن تاریخ منتقل شده‌اند. به این ترتیب این بازی‌ها در آخرین روزهای فصل انجام خواهند شد.

موراتی می‌گوید: «چه فصل فوق‌العاده‌ای! حالا امیدواریم که در 13 می، فینال اسکودتو برگزار شود. باورنکردنی است که آنها همه چیز را به عقب انداخته‌اند. اما کار درست را انجام داده‌اند. باید به خاطر سلامت مردم، فعالیت‌های ورزشی انجام نشوند.» 

به این ترتیب اینتر باید در 13 می به مصاف یوونتوس برود، در 17 می با ناپولی بازی کند، و بازی آنها با آتالانتا هم در 24 می در آخرین روز مسابقات برگزار خواهد شد.

فینال جام حذفی هم از 13 می به 20 می منتقل شده است، و یوونتوس و اینتر هر دو در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات حضور دارند. یووه با میلان بازی می‌کند و اینتر با ناپولی.

همچنین بازی اینتر – سمپدوریا هم به تعویق افتاد، اما تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نشده است. اگر اینتر به فینال جام حذفی و فینال لیگ اروپا راه پیدا کند، بازی‌های آنها در هفته‌های آخر مسابقات فوق‌العاده فشرده برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی برای این دیدارها کار بسیار دشواری خواهد بود.

8444