تماشاگران میلان حق حضور در ورزشگاه برای بازی با یوونتوس را ندارند؟

تماشاگران میلان حق حضور در ورزشگاه برای بازی با یوونتوس را ندارند؟

پایگاه خبری فوتبالی – گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازی یوونتوس و میلان در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، که چهارشنبه برگزار می‌شود، تنها طرفداران ساکن منطقه پیدمونت می‌توانند حضور پیدا کنند و اهالی لومباردی (که شهر میلان در آن واقع است) حق آمدن به ورزشگاه را ندارند. این به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا است.

پنج بازی این هفته سری آ به دلیل شیوع کرونا لغو شده است، از جمله بازی‌های یوونتوس – اینتر و میلان – جنوا. دو روز پیش‌تر بود که اعلام شد این بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار خواهند شد، اما حالا به‌کلی به 13 می موکول شده‌اند. قرار بود فینال جام حذفی در 13 می باشد که این بازی هم به 20 می منتقل شده است.

ورزشگاه المپیک نیاز به آماده‌سازی برای یورو 2020 دارد، و به این ترتیب میزبانی جام حذفی شاید از رم به میلان منتقل شود.

زمان عدم برگزاری بازی‌ها به دلیل ویروس کرونا یکشنبه شب به پایان می‌رسد، اما مناطقی که بیشترین مبتلاها در آنها هستند احتمالا یک هفته دیگر بازی برگزار نکنند.

به نظر می‌رسد ممنوعیت برگزاری بازی‌ها در پیدمونت (که یوونتوس در آن واقع است)، فریولی و لیگوریا به پایان برسد، و رویدادهای ورزشی، موزه‌ها، و دیگر فضاهای عمومی کارشان را از سر بگیرند. اما احتمالا ممنوعیت برگزاری بازی در لومباردی، امیلیا، و ونتو ادامه داشته باشد.

8444