رادوشویچ: موفقیت پرسپولیس مهم‌تر از کلین‌ شیت است

رادوشویچ: موفقیت پرسپولیس مهم‌تر از کلین‌ شیت است

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: من سرباز پرسپولیس هستم و موفقیت و کسب سه امتیاز مهم‌تر از کلین‌شیت من است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، بوژیدار رادوشویچ، با اشاره به برتری سه بر یک تیمش برابر شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با بیان این مطلب اظهار داشت: شناخت خوبی از حریف داشتیم و بازی خوبی را انجام دادیم. دوست داشتیم در حضور هواداران‌مان این بازی زیبا را به نمایش بگذاریم اما این اتفاق رخ نداد. با این حال امیدواریم که توانسته باشیم آنها را تا حدی خوشحال کنیم.

وی افزود: ۳ امتیاز بازی شهر خودرو خیلی برای ما مهم بود چرا که توانستیم اخلاف امتیازمان را با سایر تیم‌ها حفظ کنیم. بازی خوبی را به ویژه در نیمه اول انجام دادیم و از پیروزی در این دیدار خوشحال هستیم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که در دیدارهای اخیر کلین‌شیت کرده بود، در مورد پاره شدن نوار کلین شیت‌هایش اضافه کرد: من هرگز به این رکوردها توجهی ندارم چرا که مهم‌ترین موضوع موفقیت تیم است. پرسپولیس و موفقیت آن، پیروزی و کسب ۳ امتیاز مهم‌تر از هر چیزی است. من سرباز پرسپولیس هستم و این رکوردها مهم نیست.

وی در مورد اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم جدول نیز تصریح کرد:‌ ما فصل را خوب آغاز کردیم و امیدوارم این روند خوب تا قطعی شدن چهارمین قهرمانی متوالی ادامه پیدا کند. ما باید از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم و تا زمانی که جام را از نزدیک لمس نکردیم کارمان تمام نشده است.

رادوشوویچ در مورد اینکه برخی ها این موضوع را عنوان می کنند که پرسپولیس از حمایت‌های ویژه برخوردار است، گفت:‌ این برای یک یا دو بازی نیست. چهار سال است در قله فوتبال ایران هستیم و چون نتوانستند درون زمین حریف ما شوند، سعی می کنند با طرح این صحبت‌ها، موفقیت ما را تحت تاثیر قرار دهند اما اگر هر فردی در هر جای دنیا نگاهی به عملکرد پرسپولیس در فوتبال ایران بیاندازد، قدرت پرسپولیس را خواهد فهمید.

وی در رابطه با اینکه آیا ادامه لیگ در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز اظهار داشت: ما تابع تصمیماتی هستیم که گرفته می‌شود. خودمان باید مواظب باشیم تا مشکلی برای ما ایجاد نشود و امیدوارم به زودی همه چیز به شرایط عادی بازگردد. هواداران‌مان هم باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

4344