قرنطینه کامل یک باشگاه ایتالیایی به دلیل ویروس کرونا

قرنطینه کامل یک باشگاه ایتالیایی به دلیل ویروس کرونا

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه پیانزه در توسکانی ایتالیا تحت قرنطینه قرار گرفته است. سه بازیکن و یکی از اعضای کادر باشگاه دچار ویروس کرونا شده‌اند.

چند روز پیش بود که یکی از بازیکنان تیم علائم ویروس کرونا را از خود نشان داد. در آن هنگام تیم در الساندریا بود تا یک بازی در سری C را انجام دهد. او بعدتر تحت تست کووید-19 قرار گرفت، و پس از آن که مشخص شد به این بیماری مبتلا شده است، در بیمارستانی در سیه‌نا بستری شد.

دو بازیکن دیگر پیانزه و یک عضو باشگاه هم بعد از او دچار این ویروس شده‌اند. یک سخنگوی باشگاه گفته است: «در حال حاضر چهار نفر درگیر این بیماری داریم، سه بازیکن و یک عضو کادر باشگاه. اولین نفر بازیکن جوانی بود که در روز شنبه دچار تبی خفیف و سردرد شد. در آن هنگام تیم در الساندریا به سر می‌برد. بازیکن دوم در خانه‌اش در قرنطینه قرار دارد، و البته علائمی هم ندارد. بازیکن سوم هم کمی تب دارد. نفر چهارم هم امروز صبح آزمایش داد و مشخص شد که مبتلا شده است. او دیشب تب داشت و با آمبولانس به بیمارستانی در سیه‌نا منتقل شد. در حال حاضر تمامی بازیکنان، کادر فنی، و مربیان حاضر در سفر در قرنطینه‌ای 15روزه قرار دارند.»

مائوریتسیو سانی، رییس باشگاه هم خودش را در قرنطینه قرار داده است و گفته هیچ‌کدام از اعضای باشگاه حق مصاحبه را ندارند.

8444