لو رفتن رابطه عاشقانه هافبک رئال مادرید با بازیگر اسپانیایی

لو رفتن رابطه عاشقانه هافبک رئال مادرید با بازیگر اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - آنا منا خواننده مالاگایی در حال حاضر یکی از سرشناس ترین هنرمندان حال حاضر کشور اسپانیا در سطح ملی و بین المللی است. او با موزیسین های دیگری نظیر عمر مونتس، بکی جی یا فرد دی پالما ایتالیایی همکاری کرده است.  حالا تصاویری مشترک از آنا در کنار یکی از بازیکنان رئال مادرید در شبکه های اجتماعی پخش شده است.

به گزارش فوتبالی، اخیار نشریه اسپانیایی "کورازون" تصاویری از براهیم دیاز هافبک مالاگایی رئال مادرید و آنا منا در حال گشت و گذار در خیابان های مادرید منتشر کرده است. هر دوی آنها اهل شهر مالاگا هستند و به گفته این نشریه، رابطه شان چهار ماه است که آغاز شده است.

در تصاویر منتشر شده، آنا و براهیم با هم در نزدیکی یکی از سالن های سینمای معروف شهر مادرید قدم می زنند و مشخص است که چند وقتی است که با هم رابطه دارند. به نظر می رسد که رابطه آنها به تدریج جدی تر شود و چه بسا در آینده ای نزدیک با هم ازدواج کنند.

با توجه به این که براهیم دیاز و آنا منا هر دو مشهور هستند به نظر می رسد که رابطه آنها به سوژه داغی برای هواداران فوتبال و موسیقی تبدیل خواهد شد. براهیم در این فصل دقایقی بسیار کمی در رئال مادرید داشته است و یک نیمکت نشین دائمی در ترکیب رئال مادرید بوده که زیدان اعتقاد چندانی به وی ندارد.