رسمی؛ یوونتوس - اینتر و چهار بازی دیگر از لیگ ایتالیا لغو شد

رسمی؛ یوونتوس - اینتر و چهار بازی دیگر از لیگ ایتالیا لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی - به خاطر شیوع بیماری کرونا، پنج بازی از لیگ ایتالیا به تعویق افتاد : یوونتوس - اینتر، اودینزه - فیورنتینا، میلان - جنوا، پارما - اسپال و ساسولو - برشیا.

به گزارش فوتبالی، پنج بازی مذکور به روز 23 اردیبهشت موکول شد، قرار بود که فینال جام حذفی ایتالیا در این تاریخ برگزار شود و بدین ترتیب فینال کوپا ایتالیا نیز به روز 30 اردیبهشت موکول شد. 

قرار بود که این بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود چرا که بیماری کرونا در شمال ایتالیا به شدت شیوع پیدا کرده است.این تصمیم روز پنجشنبه گرفته شده بود و دیروز هم تائید شده بود اما پس از جلسه دولت و مقامات فوتبال، تصمیم به لغو بازیها گرفته شد. 

باشگاه های ایتالیایی نمی خواستند که درآمد بلیت فروشی بازیها را از دست بدهند. به طور مثال یوونتوس از بازی مقابل اینتر پنج میلیون یورو درآمد بلیت فروشی می توانست داشته باشد. سازمان لیگ ایتالیا نمی خواست که به تیمی برتری بدهد و به همین خاطر همه بازیها به 23 اردیبهشت موکول شد. یوونتوس و اینتر هر دو در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و همچنین یک هشتم نهایی مسابقات اروپایی حضور دارند.

هفته گذشته بازی اینتر و سمپدوریا هم به تعویق افتاده بود و هنوز زمان این بازی مشخص نیست اما اگر اینتر به فینال کوپا ایتالیا یا فینال لیگ اروپا برسد، پیدا کردن زمان برای این بازی یک مشکل بزرگ خواهد بود. عجیب این است که بازی اودینزه و فیورنتینا تنها ساعاتی پیش از برگزاری بازی لغو شده است.

روز 23 اردیبهشت می تواند روزی سرنوشت ساز برای تعیین قهرمان لیگ ایتالیا باشد چرا که هفته سی و هفتم در روز 27 اردیبهشت برگزار می شود.  هفته پایانی لیگ ایتالیا در روز سوم خرداد برگزار خواهد شد.