مانچینی: شکست برابر یوونتوس پایان رویای قهرمانی اینتر خواهد بود

مانچینی: شکست برابر یوونتوس پایان رویای قهرمانی اینتر خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که در صورت شکست اینتر در بازی فردا شب برابر یوونتوس، رویای قهرمانی این تیم می تواند تا حد زیادی به پایان برسد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی ایتالیا مصاحبه ای با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت انجام داده و در آن مدعی شده که شکست اینتر در دیدار حساسی که فردا شب باید در برابر یوونتوس برگزار کند شرایط را برای ادامه حضور این تیم در کورس قهرمانی بسیار سخت خواهد کرد چرا که احتمال پیروزی لاتزیو برابر بولونیا نیز بسیار بالاست و همین موضوع فاصله امتیازی اینتر با دو مدعی دیگر را افزایش خواهد داد. مانچینی در این مصاحبه گفت: " اگر لاتزیو بولونیا را شکست دهد شرایط برای اینتر بسیار سخت خواهد شد. این که آنها بتوانند چنین فاصله امتیازی را جبران کنند دشوار به نظر می رسد هرچند که یک بازی عقب افتاده با سمپدوریا نیز دارند. این که بخواهی تیم هایی را دنبال کنی یعنی تحت فشار قرار خواهی گرفت و دیگر هیچ جایی برای اشتباه کردن وجود نخواهد داشت. "

مانچینی همچنین درباره انتقاداتی که از مائوریتزیو ساری می شود، گفت: " فکر نمی کنم که مائوریتزیو ساری حتی با وجود شکست برابر لیون در شرایط خیلی سختی باشد. او هنوز صدرنشین لیگ است و می تواند یوونتوس را علیرغم شکست در بازی رفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند. آنها در جام حذفی نیز حاضر هستند. پس از سال ها موفقیت شاید یوونتوس مشکلاتی داشته باشد اما این ربطی به ساری ندارد در غیر این صورت تیم باید هرجا می رفت پیروز می شد. " 

1070