شکوری: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در ۲۵ اسفند وجود ندارد

شکوری: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در ۲۵ اسفند وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال روی خط برنامه وقت اضافه آمد و با چیافوادی، سردبیر فوتبالی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری در ابتدای سخنانش گفت: از فیفا نامه‌ای برای ما آمد که یک سری ایرادات از اساسنامه سال 90 مصوبه فدراسیون فوتبال گرفته بودند. پس از تصویب این اساسنامه 9 دوره مجمع عمومی و دو انتخابات براساس آن برگزار شده است. پس از دریافت نامه از فیفا فردای همان روز پاسخش را دادیم و اعلام کردیم با همین اساسنامه 9 دوره مجمع عمومی و دو انتخابات فدراسیون فوتبال با تایید فیفا برگزار کردیم. یک ایرادی که گرفته شده است آن است که ما دستوراعمل اجرایی نداری. در حالی که دستورالعمل اجرایی به انتهای اساسنامه در همان سال 90 اضافه شده است. ما هم براساس همین اساسنامه فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: من قبلا در مطلبی اشاره کردم که شاید فیفا از متن اساسنامه ما اطلاع ندارد. همچنین 15 روز مانده به انتخابات و با مطرح شدن این مسائل، ممکن است عده‌ای دردمند در داخل شیطنت کنند. نزدیک انتخابات است و عده‌ای هم براساس این اساسنامه رد صلاحیت شده اند و شاید ایراداتی به آن بگیرند. منتظر نامه فیفا هستیم تا بدانیم باید چه رفتاری داشته باشیم. طبق این اساسنامه فرایند انتخابات به خوبی و درستی برگزار شده و حالا باید منتظر جواب فیفا باشیم.

شکوری در انتهای سخنانش گفت: نباید به تعویق انتخابات فکر کنیم و باید منتظر جواب دوستانمان در فیفا باشیم. همانطور که در ایران نهادهای بالا دستی داریم، در فوتبال هم باید از فیفا و AFC و قوانین آن‌ها تبعیت کنیم. البته ما هم برای خودمان قوانین داخلی داریم که باید آن‌ها را لحاظ کنیم. مشکلی هم با رسانه‌ای کردن نامه فیفا نداریم. اما موضوعات آن همین نکاتی ست که تاکنون هم راجب آن ‌ها صحبت شده است. 

7413