شهرام گودرزی: امروز جای محمد نوری خالی بود

شهرام گودرزی: امروز جای محمد نوری خالی بود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پارس جنوبی برابر تراکتور نیز این برد را به هواداران تیمش تقدیم کرد و امیدوار است در ادامه فصل موفق به کسب نتایج بهتر شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شهرام گودرزی، بازیکن باتجربه پارس جنوبی که در غیاب نوری با بازوبند کاپیتانی مقابل تراکتور حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: خدا را هزار مرتبه شکر. به سه امتیاز نیاز داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و تاکتیک هایی که کادرفنی خواستند را اجرا کردیم و مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.


وی درباره غیبت هواداران این تیم به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت گفت: اینکه هواداران نبودند واقعا جای شان در این دیدار خانگی خالی بود. آنها خیلی ما را حمایت می کردند و به آنها نیاز داشتیم. اما موضوع سلامتی آنها اهمیت دارد و البته باید فکری به حال بازیکنان نیز کرد.


گودرزی درباره بازوبند پارس جنوبی نیز گفت: جای بزرگترهای تیم و محمد نوری، خالقی فر، ابراهیمی خالی بود و من بازوبند را بستم و خوشبختانه به پیروزی هم رسیدیم.

 
بازیکن پارس جنوبی در پایان درباره امیدواری اش برای بقا و تداوم این نتیجه گیری گفت: ما تمرینات مناسبی را داشتیم. کادرفنی جدید اضافه شد و نیاز به زمان دارند تا تاکتیک خودشان را در تیم جا بیندازند. هر چه جلوتر برویم بهتر خواهیم شد. امروز هم عملکرد خوبی داشتیم و با جنگندگی و انگیزه بالا به سه امتیاز رسیدیم.

7413