تلاش رئالی ها برای خرید هالند از دورتموند

تلاش رئالی ها برای خرید هالند از دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها بحران گلزنی در باشگاه رئال مادرید به شدت جلب توجه می کند و از همین رو مدیران این باشگاه از هم اکنون به فکر جذب یک مهاجم گلزن برای تیمشان افتاده اند.

به گزارش فوتبالی، در این شرایط نام ارلینگ هالند مهاجم 19 ساله باشگاه بوروسیا دورتموند بیش از هر زمان دیگری مطرح شده است. او از زمان انتقالش به دورتموند در بازار زمستانی در 8 بازی ابتدایی اش برای این تیم 12 گل به ثمر رسانده و در شرایطی که رئال با بحران جدی گلزنی دست و پنجه نرم می کند، طبیعی است که توجه مقامات این باشگاه به این بازیکن جوان جلب شده باشد.

برترین گلزن رئال در سال 2020 ایسکو است که سه گل برای این تیم به ثمر رسانده و اینطور به نظر می رسد که جذب یوویچ که یکی از پدیده های بازار تابستانی بود، چندان برای رئالی ها کارساز نبوده. چرا که او تا به اینجای فصل تنها 2 گل برای تیم مادریدی به ثمر رسانده. حالا و درشرایطی که اوضاع رئال در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در بازی با سیتی تا حدودی گره خورده است، یک باخت در ال کلاسیکو می تواند اوضاع را برای تیم مادریدی به مراتب بدتر کند.

از سوی دیگر هالند به خاطر قیمت قابل قبول و جوانی اش یکی از چهره های جذاب بازار نقل و انتقالات است. سران باشگاه دورتموند برای جذب این بازیکن 194 سانتی متری،مبلغی حدود 60 میلیون یورو کنار گذاشتند و او را از سالزبورگ به خدمت گرفتند؛آنها 20 میلیون یورو برای جذبش به سالزبورگ پرداختند،3 میلیون یورو کمیسیون به مینو رایولا مدیربرنامه های هالند دادند و دستمزدی 36 میلیون یورویی برای قراردادی 4.5 ساله او در نظر گرفتند. و حالا هالند تبدیل به یکی از مهره های درخشان دورتموند شده است.

یکی از دلایلی که هالند دورتموند را برگزید این بود که می توانست بند جدایی زودهنگامی را در قراردادش بگنجاند و در ازای پرداخت 75 میلیون یورو می تواند این تیم آلمانی را ترک کند. البته این بند در تابستان پیش رو فعال نخواهد بود ولی در بازار بعدی نقل و انتقالات، یعنی بازار زمستان سال آینده، رئالی ها می توانند او را به خدمت بگیرند. جالب است بدانید که رئال مادرید برای خرید یوویچ 60 میلیون یورو هزینه کرد و برای خرید وینیسیوس 45 میلیون یورو پرداخت و رودریگو را با پرداخت 40 میلیون یورو به خدمت گرفت.

جذب هالند با سیاست جذب بازیکنان جوان در باشگاه رئال جور است و البته تلاش برای جذب او مانع از کوشش مادریدی ها برای خرید امباپه در تابستان 2021 نخواهد شد.

6363