چرا مسی امسال تولد همسرش را تبریک نگفت؟!

چرا مسی امسال تولد همسرش را تبریک نگفت؟!

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونلا روکوزو، همسر آرژانتینی لیونل مسی که متولد 26 فوریه ( روز چهارشنبه گذشته ) است، دقیقا در همان روز تولدش خبر دردناکی را دریافت کرد. 

به گزارش فوتبالی، این خبر، خبر درگذشت پاسکوال روکوزو، پدربزرگ پدری آنتونلا بود. طبق گزارش منتشره در روزنامه اوله، در پی شنیدن این خبر تلخ، همسر مسی بلافاصله سوار بر یک هواپیمای خصوصی، عازم زادگاه روساریو شد تا دراین لحظات سخت در کنار خانواده اش باشد. 

 آنتونلا و دیگر نواده های آقای پاسکوال او را تاتیتا می نامیدند. بعد از این اتفاق تلخ، آنتونلا هنوز در شبکه های اجتماعی واکنش و پستی نداشته و در روز ششم فوریه برای آخرین بار و به مناسبت تولد پدربزرگش آقای پاسکوال عکسی از خودش در کنار او را منتشر کرده بود. حالا سلیا، مادر لیونل مسی هم این خبر را تائید کرده است. 

از سوی دیگر لیونل مسی این روزهادر بارسلوناست و خودش را برای حساس ترین بازی سال، یعنی جدال ال کلاسیکو و رویارویی با رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو آماده می کند.لازم به ذکر است که بارسا از پنج سال پی تاکنون در بازیهای ال کلاسیکو در ورزشگاه برنابئو تن به شکست نداده اند. آخرین بار، نه فصل قبل و در اکتبر سال 2014 بود که رئال مادرید در خانه اش توانسته بود تا بارسلونا را شکست دهد.

اما امسال برخلاف سالهای قبل لیونل مسی در شبکه های اجتماعی تبریکی برای تولد همسر منتشر نکرد.

در این میان، سوفیا بالبی دوست صمیمی آنتونلا و همسر لوئیس سوارز با انتشار عکسی از خودش و همسر مسی در کنار هم، در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، تولد دوست صمیمی اش را تبریک گفت. خانم سوفیا دراین پست نوشت:« امروز تو را محکم تر از همیشه در آغوش می گیرم و بهترین ها را برایت در روز تولدت آرزو می کنم. همه حرفها را گفتم. دوستت دارم.»

یک هفته پیش بود که آنتونلا روکوزو همسر مسی برای شرکت در هفته مد ایتالیا و بازدید از شوی برند ورساچی به ایتالیا سفر کرده بود و در آن زمان در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:« مرسی ورساچی و خانم ورساچی و تبریک به خاطر کلکسیون زیبایتان.»

6363