طاهری: هیچ‌وقت مثل امروز مستحق برد نبودیم

طاهری: هیچ‌وقت مثل امروز مستحق برد نبودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا گفت:‌ فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد و امروز مستحق برد بودیم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال سایپای تهران، درپایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت، که با برتری آبادانی‌ها به اتمام رسید، اظهار داشت: در بازی‌های قبلی‌مان، حتی در بازیی‌هایی که برنده از زمین خارج شدیم، به این شکل مستحق برد نبودیم. فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد و من می‌خواهم به این جمله اکتفا کنم.  

طاهری درباره بازیکنان پر تعداد مصدوم تیمش بیان کرد: آقاخان هنوز آماده بازی نیست، اما بازیکنانی داریم که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌کنیم و البته بازیکنانی که امروز بازی کردند، همگی بازیکنان خوبی بودند و در تمرینات و بازی‌های گذشته آماده بودند.

مربی سایپا در مورد جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطرنشان کرد: از اول هم قرار نبود برای رتبه‌های اول و دوم بازی کنیم و این تیم جایگاه نهم و دهم را می‌خواست. همین رتبه را هم در پایان فصل به دست خواهیم آورد و پس از انجام بازی‌های سخت، قطعا در لیگ می‌مانیم. همه فوتبال سایپا را دیدند و در بازی‌های بعد شرایط بهتر می‌شود.

طاهری درمورد ویروس کرونا هم بیان کرد: بازی‌ها باید تعطیل می‌شد. به نظر من اگر قرار بود تا به حال کسی کرونا بگیرد، قطعا امروز این ویروس را گرفته و بازی‌ها را ادامه بدهیم بهتر است.  

7413