جهانی: گل ریکانی شبیه گل‌های بازی‌های رایانه‌ای فوتبال بود!

جهانی: گل ریکانی شبیه گل‌های بازی‌های رایانه‌ای فوتبال بود!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت گفت: گل ریکانی خیلی قوی بود و از این گل‌ها در بازی‌های کنسولی زیاد می‌زنم!

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد جهانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد پیروزی تیمش برابر سایپای تهران بیان کرد: فکر نمی‌کنم در بازی‌های گذشته حق تیم ما باخت بوده باشد. در ۲ بازی بد بازی کردیم، اما بازیکنان همدل شدند که به نتیجه نرسیده بود. خدا را شکر بازی را برابر سایپا بردیم. گل ریکانی خیلی قوی بود و از این گل‌ها در بازی‌های کنسولی زیاد می‌زنم!

او در مورد برخوردش بعد از تعویض در بازی و حضور در رختکن تیم بیان کرد: هوا بسیار سرد بود و از یک جهت هم کرونا وارد ایران شده و نمی‌دانم چرا همه جای ایران تعطیل شده، اما بازی‌ها برقرار است. واقعا با استرس پا به فرودگاه می‌گذاریم. ۱۰۰ درصد این ویروس خطرناک است و در مورد آمار‌ها هم اختلاف وجود دارد.

جهانی عنوان کرد: هر کسی آرزو دارد در تیم ملی بازی کند و ما هم تلاش می‌کنیم  تا به تیم ملی برسیم. اسکوچیچ مربی ما بود و در حال پیاده سازی تاکتیک خود است. امیدوارم بازیکنان ما از جمله خودم هم که لایق هستند, به تیم ملی راه پیدا کنند.

7413