غایبان بزرگ رئال و بارسا برای بازی ال کلاسیکو

غایبان بزرگ رئال و بارسا برای بازی ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو، هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا غایبان بزرگی دارند.

به گزارش فوتبالی، این بازی قرار است که روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و زین الدین زیدان تعدادی از مهره هایش را به دلیل مصدومیت و محرومیت دراختیار نخواهد داشت ولی در باشگاه بارسلونا فقط مصدومیت مانع از حضور برخی از بازیکنان این تیم در این جدال حساس خواهد د.

بعد از بازی رئال مادریددر لیگ قهرمانان اروپا، زین الدین زیدان تمام هم و غمش را برروی این بازی متمرکز کرد. او حالا درشرایطی به ترکیب اصلی تیمش برای بازی روز یکشنبه فکر می کند که سه مهاجمش را در اختیار نخواهد داشت: هازارد، آسنسیو و رودریگو... هازارد که در بازی با لوانته دچار مصدومیت شد و بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که او بین دو تا سه ماه از میادین به دور خواهد بود. هازارد در بازی پیشین ال کلاسیکو هم به خاطر درد در ناحیه قوزک پا غایب بود.

در عین حال مارکو آسنسیو هم قادر به همراهی مادریدی ها نخواهد بود. این مهاجم جوان در اردوی پیش فصل امسال دچار مصدومیتی جدی شد و خبر خوب اینجاست که او تمرینات پابه توپ را آغاز کرده و فاز پایانی مصدومیتش را پشت سرمی گذارد. سومین غایب رئال ، رودریگو است که دلیل غیبتش مصدومیت نیست؛ او در بازی پیشین تیم با دریافت دو کارت زرد، شانس حضور در بازی ال کلاسیکو را از دست داد و کمیته برگزاری رقابتها هم درخواست فرجام خواهی رئال را رد کرد تا اونیز دیگر غایب تیم زیدان دراین بازی باشد.

 غایبان بارسلونا:

بارسلونا هم این روزها 4 بازیکن مصدوم دارد که به بازی ال کلاسیکو نخواهند رسید: دمبله؛ سوارز، جوردی آلبا و سرخی روبرتو

عثمان دمبله تا پایان فصل از میادین ورزشی به دور خواهد بود و بعد از انجام عمل جراحی برروی پای راستش برای شش ماه مصدوم است. لوئیس سوارز هم شرایط مشابهی دارد و بعد از انجام جراحی روی زانوی راستش، تا اواخر ماه آوریل قادر به همراهی تیمش نیست.

جوردی آلبا، بهترین همکار مسی در زمین هم به بازی روز یکشنبه نمی رسد.او در بازی باختافه مصدوم شد و در طول این فصل مصدومیتهای متعددی داشته است.

سرخی روبرتو هم آخرین غایب بارسا در این بازی است که در جلسه تمرینی تیمش قبل از مصاف با ناپولی از ناحیه پای راست مصدوم شد.دراین میان حتی تردیدهایی درمورد حضور جرارد پیکه در این بازی وجود دارد. او در اواخر بازی تیمش مقابل ناپولی روی زمین افتاد و از ناحیه قوزک پا حسابی احساس درد می کرد.

6363