از ترس کرونا؛ دست دادن در باشگاه نیوکاسل ممنوع شد

از ترس کرونا؛ دست دادن در باشگاه نیوکاسل ممنوع شد

پایگاه خبری فوتبالی- ترس از ویروس کرونا، بر سرتاسر دنیا سایه افکنده و روز به روز هم افزایش می یابد. در همین راستا، مقامات باشگاه نیوکاسل، راهکارهای خاصی را طراحی کرده اند تا خطر ابتلا به این بیماری سخت را در رختکن تیمشان کاهش دهند.

به گزارش فوتبالی، مقامات این باشگاه انگلیسی اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی دست دادن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ممنوع خواهد بود تا بدین ترتیب از شیوع احتمالی این بیماری جلوگیری کنند.

استیو بروس ، سرمربی نیوکاسل در واکنش به تصمیم اتخاذ شده توسط سران این باشگاه گفت:« در تیممان این رسم را داریم که وقتی صبحها در جلسه تمرینی تیم حضور می یابیم، همه با هم دست می دهیم؛ ولی حالا تصمیم گرفته ایم تا این عادت را به توصیه پزشکان باشگاه، ترک کنیم. ما هم مثل همه آدمهای دیگر هستیم. خوشبختانه پزشک فوق العاده ای داریم که ما را در جریان تمام کارهایی که باید انجام دهیم قرار می دهد.»

بروس در عین حال نگرانی هایش را در قبال بروز کرونا در بریتانیا ابراز کرد و گفت:« ما به تلویزیون زل زده ایم و اخبار را دنبال می کنیم و امیدواریم که شرایط این بیماری در انگلیس بدترنشود. گاهی وقتها یک ویروس شیوع می یابد. دقیقا مثل زمان کریسمس؛ که باید مراقب باشی و هوشیارانه رفتار کنی. »

ترس از شیوع بیشتر بیماری کرونا این روزها حسابی در دنیای فوتبال سایه افکنده: بازیها پشت درهای بسته برگزار می شود و کنفرانسهای خبری لغو می شوند. حالا هم باشگاه نیوکاسل با ابتکار عمل، گام تازه ای در پیشگیری در ابتلا به کرونا برداشته است.

6363