رئال مادرید آرئولا را نگه نمی‌دارد

رئال مادرید آرئولا را نگه نمی‌دارد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید قصد ندارد آلفونس آرئولا را نگه دارد. این بازیکن از پاری سن ژرمن به رئال مادرید قرض داده شده است، اما رئالی‌ها حاضر نیستند که قرارداد او را دائمی کنند. این خبری است که پاریس یونایتد اعلام کرده است.

آرئولا که بازیکن تیم ملی فرانسه است، می‌خواهد در فصل بعد در تیمی باشد که به او بازی برسد. آرئولا 3 بازی ملی در کارنامه دارد و از تابستان سال 2019 به رئال مادرید قرض داده شده است. او در این فصل تنها 8 بازی برای رئال مادرید انجام داده که تنها 3 دیدار در لیگ بوده است، و 3 بازی او در جام حذفی، و 2 دیدار او هم در لیگ قهرمانان رقم خورده است.

در تابستان بود که کیلور ناواس از رئال مادرید به پاری سن ژرمن پیوست. ناواس در رئال ذخیره تیبو کورتوا بود و می‌خواست که به او بازی برسد، و به همین دلیل راهی پاریس شد. از سوی دیگر، آرئولا مسیر عکس را طی کرد و به صورت قرضی به مادرید آمد. اما او با وجود تزلزل‌های کورتوا در اوایل فصل، نتوانست جای این دروازه‌بان را بگیرد و مشخص است که کورتوا در صورت سلامت به او ترجیح داده می‌شود.

رئال مادرید هم قصد دارد که در فصل آینده به آندری لونین بها بدهد و او را ذخیره کورتوا کند. لونین از ژانویه به رئال اوویدو قرض داده شده است.

8444