هشت بازیکن در مسیر خروج از چلسی

هشت بازیکن در مسیر خروج از چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک لمپارد می‌داند که برای رقابت با بهترین‌ها در اروپا، باید چه استانداردهایی را داشت. او می‌خواهد چلسی را به اوج برگرداند، و به همین دلیل به دنبال بازیکنانی است که این تیم را به روزهای خوب برسانند.

شکست سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ تنها یک ضربه سخت به امیدهای چلسی برای فتح لیگ قهرمانان نبود. این بازی کاملا نشان داد که چلسی چه فاصله‌ای با تیم‌های بزرگ دارد. بایرن در این بازی خونسرد و دقیق بود، در حالی که چلسی برخلاف آن بود.

با این حال لمپارد به‌خوبی می‌دانست که تیمش توان رویارویی با بایرن را ندارد. او می‌داند که برخی بازیکنانش در حدی که او انتظار دارد نیستند.

پیام او پس از بازی جالب بود: «من چیزهای زیادی درباره بازیکنانم فهمیدم». مشخص است که منظور او بازیکنان جوان تیم نیستند. او پس از هشت ماه حضور در چلسی، تصمیم خود را درباره چند بازیکن گرفته است و آنها را در تابستان در لیست خروج قرار خواهد داد.

راس بارکلی، هافبک تیم ملی انگلیس، کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان 72 میلیون پوندی، و جورجینیو، هافبک 50 میلیون پوندی چلسی جزو این بازیکنان هستند.

افراد دیگری که زیر ذره‌بین قرار دارند هم کرت زوما، ویلیان، و پدرو هستند. لمپارد می‌خواهد این بازیکنان مشهور را از تیم کنار بگذارد. همچنین تردیدی نیست که مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری، دو مدافع چپ تیم هم در حد انتظارات نیستند. آلونسو در بازی مقابل بایرن مونیخ خطای بی‌دلیلی مرتکب شد و کارت قرمز گرفت.

لمپارد در هر حال می‌خواهند چند بازیکن دیگر را هم بخرد. او حکیم زیاش را از آژاکس به خدمت خواهد گرفت. بن چیلول، یان اوبلاک، و جیدون سانچو هم در لیست او هستند.

8444