لوکاس پرز: به این دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

لوکاس پرز: به این دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

پایگاه خبری فوتبالی – لوکاس پرز گفته هرگز به این فکر نیفتاد که آلاوس را به مقصد بارسلونا ترک کند، چون نمی‌خواست که دوباره نیمکت‌نشین شود.

این بازیکن دو سال را در لیگ برتر در آرسنال گذراند، و در این مدت چندان بازی نکرد. بحران مصدومیت بارسلونا و آسیب‌دیدگی لوییس سوارز و عثمان دمبله باعث شد که آنها مجوز خرید یک بازیکن خارج از پنجره نقل و انتقالات را به دست بیاورند. پرز یکی از بازیکنانی بود که بارسلونا از پنجره نقل و انتقالات ژانویه زیر نظر داشت. او در دو فصل در آرسنال تنها 21 بازی انجام داده بود.

بارسا در نهایت مارتین بریت‌ویت را خریداری کرد، و پرز 31ساله گفت که ناراحت نیست که به بارسا نرفت. او در این فصل در 24 بازی لالیگا 10 گل زده است. 

پرز می‌گوید: «در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، مانند همه پنجره‌های دیگر، تیم‌های زیادی زنگ زدند. در واقع نه فقط بارسلونا تماس گرفت، که تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دادند. اما من در ذهنم می‌خواستم فصل را در همین‌جا به پایان برسانم، چون این‌جا خوشحالم و قرارداد دارم. من نمی‌خواستم قدم اشتباه دیگری بردارم، و به جایی بروم که فرصت بازی پیدا نمی‌کنم، مانند اشتباهی که در رفتن به انگلیس مرتکب شدم. در هر حال من اصلا برنامه جدایی در میانه فصل را نداشتم و می‌خواهم که تا پایان فصل این‌جا بمانم. این اولین باری نیست که بارسلونا تماس می‌گیرد. باشگاه‌های بزرگ دیگر هم بارها تماس گرفته‌اند. مساله این است که این موضوع حواس من را پرت نمی‌کند.»

8444