مهاجم منچستر یونایتد: تمام گل‌هایم را به خواهر درگذشته‌ام تقدیم می‌کنم

مهاجم منچستر یونایتد: تمام گل‌هایم را به خواهر درگذشته‌ام تقدیم می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – اودیون ایگالو، مهاجم منچستر یونایتد اولین گلش را برای این تیم مقابل بروژ به ثمر رساند. او گفت که این رویایی است که به حقیقت پیوسته است، و گل را به خواهر درگذشته‌اش تقدیم کرد.

منچستر یونایتد در لیگ اروپا توانست بروژ را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد و به دور یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برسد. ایگالو گل دوم یونایتد در این دیدار را به ثمر رساند.

یونایتد در ژانویه ایگالو 30ساله را از شانگهای شنهوا قرض گرفت، و او در اولین بازی‌اش در ترکیب ثابت یونایتد خوش درخشید. او که از کودکی طرفدار یونایتد بوده است، درباره گلی که برای این تیم زد گفت: «لحظه فوق‌العاده‌ای بود. از زمانی که اولین بازی‌ام (به عنوان بازیکن ذخیره) را انجام دادم منتظر این لحظه بودم. حالا به گلم رسیدم، و این آغاز دوران گل‌زنی من برای باشگاهی است که از دوران کودکی طرفدارش بوده‌ام. این رویایی است که به حقیقت پیوسته است و بابتش خدا را شکر می‌کنم.»

ایگالو این گل را به مری آتول، خواهرش تقدیم کرد که در دسامبر درگذشت: «من به خودم قول می‌دهم که هر گلی که می‌زنم را به او تقدیم کنم. او آن بالا من را تماشا می‌کند که در منچستر یونایتد دارم خوب کار می‌کنم.»

8444