کونته: جو ورزشگاه در بازی یوونتوس و اینتر بسیار عجیب خواهد بود

کونته: جو ورزشگاه در بازی یوونتوس و اینتر بسیار عجیب خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کونته از این صحبت کرده که بازی یوونتوس و اینتر پشت درهای بسته برگزار می‌شود. او همچنین درباره برد دو بر یک تیمش مقابل لودوگورتس در لیگ اروپا حرف زده است.

بازی یووه و اینتر به دلیل پیش‌گیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر خواهد بود. کونته گفت: «من با ایتالیا مقابل کرواسی پشت درهای بسته بازی کرده‌ام. جو ورزشگاه بسیار عجیب می‌شود و اول این حس به شما دست می‌دهد که در جلسه تمرینی حاضر شده‌اید. این باعث می‌شود تیم رفتار خطرناکی کداشته باشد، اما بازیکنان ما در آن بازی توانستند به جریان دیدار مسلط شوند.»

کونته در بازی با لودوگورتس از برخی بازیکنان معمولا ذخیره استفاده کرد: «ما به پیش می‌رویم. من این فرصت را داشتم که به بازیکنان دیگر فرصت بدهم. به افرادی که نیاز داشتند بازی کنند. از این بازی تنها نکات مثبت را برداشت می‌کنیم.»

کونته همچنین در این مسابقه از سیستم چهاردفاعه استفاده کرد، و کریستین اریکسن و مارسلو بروزوویچ در نیمه دوم در کنار هم در مرکز میدان قرار گرفتند.

کونته گفت: «ما باید روی ایده‌ها کار کنیم و در تمرینات هم فرصتش را داریم. این که بازی با سمپدوریا به تعویق افتاد به ما فرصت داد که چیزی جدید را امتحان کنیم، که می‌توان آن را در ابتدای یک بازی، یا در طول 90 دقیقه به کار بست.»

8444