اوبامیانگ: چه بگویم؟ احساس خیلی خیلی بدی دارم

اوبامیانگ: چه بگویم؟ احساس خیلی خیلی بدی دارم

پایگاه خبری فوتبالی – پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال گفته احساس بسیار بدی دارد. آرسنال در دیدار خانگی برابر المپیاکوس شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت. 

او در دقیقه 113 با ضربه‌ای برگردان دروازه حریف را باز کرد، اما در دقیقه 119 و روی غفلت مدافعان آرسنال، المپیاکوس به گل رسید و به این ترتیب با گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.

اوبامیانگ در دقیقه 122 فرصتی طلایی داشت، اما از فاصله‌ای نزدیک توپ را به بیرون زد. او گفت: «حس خیلی خیلی ناامیدکننده‌ای دارم. چه می‌توانم بگویم؟ خیلی خیلی سخت است. بازی سختی داشتیم. گل دقایق پایانی که خوردیم از روی بدشانسی بود. همین است.

نمی‌دانم آن فرصت دقیقه پایانی را چطور از دست دادم. احساس خیلی خیلی بدی دارم. از این اتفاقات می‌افتد، اما نمی‌دانم که چطور آن فرصت را از دست دادم. من خسته بودم، کمی هم عضلاتم گرفته بود اما این‌ها بهانه نمی‌شود.»

اوبامیانگ همچنین گفت که تاکتیک‌های دفاعی المپیاکوس کار آرسنال را سخت کرد: «بازی دشواری بود چون آنها خیلی عقب بازی می‌کردند. خیلی سخت بود که در یک‌سوم پایانی حریف راه حلی پیدا کنیم. بازی واقعا دشواری بود و نمی‌توانستیم فضا پیدا کنیم.»

به این ترتیب آرسنال تنها می‌تواند از طریق لیگ برتر به لیگ قهرمانان برسد.

8444