آرسنال 1 – المپیاکوس 2: آرسنال حذف شد!

آرسنال 1 – المپیاکوس 2: آرسنال حذف شد!

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال با گل دیرهنگام یوسف العربی در دقیقه 119 از لیگ اروپا کنار رفت. المپیاکوس توانست در وقت اضافه، آرسنال را شکست دهد و با گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برسد. 

به این ترتیب تنها بخت آرسنال برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان، کسب سهمیه از لیگ برتر خواهد بود، که ماموریتی بسیار دشوار برای این تیم به شمار می‌رود. 

پاپه ابو سیسه در دقیقه 53 با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد و نتیجه را یک بر صفر کرد. با توجه به پیروزی یک بر صفر آرسنال در بازی رفت، با پیروزی المپیاکوس در 90 دقیقه بازی برگشت، دیدار دو تیم به وقت اضافه رفت. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 113 با یک برگردان تماشایی گل‌زنی کرد، اما یوسف العربی در دقیقه 119 سانتر گیورگوس ماسوراس را به گل تبدیل کرد.

اوبامیانگ در آخرین ثانیه‌های بازی فرصتی فوق‌العاده در اختیار داشت که آن را از دست داد و نتوانست دروازه حریف را از فاصله‌ای بسیار نزدیک باز کند. به این ترتیب بازی دو تیم در مجموع با نتیجه دو بر دو تمام شد. المپیاکوس به دلیل این که دو گل در خانه آرسنال زده بود به دور بعد رسید و آرسنال کنار رفت.