مدافع جنوا به دلیل زادگاهش و کرونا دور از هم‌تیمی‌ها تمرین می‌کند

مدافع جنوا به دلیل زادگاهش و کرونا دور از هم‌تیمی‌ها تمرین می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – ادواردو گولدانیگا، مدافع جنوا دور از سایر بازیکنان تمرین می‌کند. او اهل کودونیو است که مرکز شیوع کرونا در ایتالیا بوده است.

به نظر می‌رسد که ویروس کرونا از این شهر در منطقه لومباردی شیوع پیدا کرده است، و بیشترین افراد مبتلا به کرونا اهل این شهر بوده‌اند.

حالا جنوا با گولدانیگا به توافق رسیده تا او چند روز به دور از سایر بازیکنان تیم تمرین کند. این کار آنها البته به دلیل احتیاط بیشتر است.

گولدانیگا نشانی از بیماری کووید-19 را با خود ندارد، اما چون او و خانواده‌اش اهل کودونیو هستند، ممکن است بدن او مقاومت کمتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد، و احتمال ابتلای او بیشتر از بازیکنان دیگر جنوا است.

طبق آخرین اخباری که مقامات ایتالیا در رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، 528 نفر در این کشور مبتلا به کروناویروس شده‌اند، و 14 نفر به دلیل این بیماری جان باخته‌اند.

گولدانیگا 26ساله با باشگاه ساسولو قرارداد دارد، اما از سال 2019 به صورت قرضی در جنوا حضور دارد. او در سال 2017 از پالرمو به ساسولو پیوست، و سپس یک دوره قرضی را هم در فروزینونه گذراند. او البته برای این تیم تاکنون در سری آ به میدان نرفته است. او برای تیم‌های زیر 20سال و زیر 21ساله‌های ایتالیا هم بازی کرده است.

8444