آیا کروس در رئال مادرید مشکلی دارد؟

آیا کروس در رئال مادرید مشکلی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی – پس از شکست خانگی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی، یکی از بحث‌های مهم درباره غیبت تونی کروس بوده است.

این هافبک آلمانی در این بازی روی نیمکت نشست و به زمین نرفت. این که زین‌الدین زیدان تصمیم گرفت در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل به او میدان ندهد باعث شده آلوارو بنیتو، بازیکن سابق مادرید و کارشناس فوتبال نتیجه بگیرد که حتما مشکلی پیش آمده است.

بنیتو در رادیو کادنا سر گفت: «او حتی برای گرم کردن هم بلند نشد. مربی می‌توانست او را برای گرم کردن بلند کند، اما سیتی ناگهان دو گل زد و به نظر می‌رسید که برای زیدان بهتر است که بازیکنان تهاجمی‌تر به زمین بفرستد.»

از زیدان درباره غیبت کروس سوال شد و او گفت که مساله تصمیمی بوده که او به عنوان مربی گرفته است. اما بنیتو می‌گوید: «من پاسخ زیدان را بعدتر در تلویزیون دیدم و این حس به من دست داد که مشکلی وجود دارد.»

این بازیکن سابق بایرن مونیخ پس از بازی با پپ گواردیولابیرون رختکن صحبت می‌کرد، و همین باعث شد که برخی تعجب کنند. پیش از آن که تصاویر او منتشر شود، او در مصاحبه قبل از بازی از گواردیولا تمجید کرده بود. کروس پیش‌تر زیر نظر گواردیولا در بایرن بازی کرده بود.

8444