با وجود علاقه بارسلونا و منچستر یونایتد؛ ورنر می‌خواهد به لیورپول برود

با وجود علاقه بارسلونا و منچستر یونایتد؛ ورنر می‌خواهد به لیورپول برود

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا و منچستر یونایتد به دنبال جذب تیمو ورنر از آر بی لایپزیگ هستند. اما این مهاجم به دنبال آن است که به لیورپول بپیوندد، و منتظر پیشنهاد تیم یورگن کلوپ می‌ماند.

این ملی‌پوش آلمانی می‌خواهد که به آنفیلد برود، و به باور خودش می‌تواند به‌خوبی در این تیم جا بیفتد. گفته می‌شود سران لیورپول به دنبال یافتن جانشینی بلندمدت برای روبرتو فیرمینو هستند و به همین دلیل به خرید ورنر فکر کرده‌اند.

اما از سوی دیگر، بارسلونا و منچستر یونایتد یک مهاجم مرکزی می‌خواهند. بارسلونا در این فصل به دلیل مصدومیت لوییس سوارز با مشکلات بسیاری روبرو شد، و هرچند در نهایت توانست مارتین بریت‌ویت را از لگانس خریداری کند، اما این بازیکن تنها در لالیگا می‌تواند بازی کند و امکان به میدان رفتن در لیگ قهرمانان را ندارد.

منچستر یونایتد هم مدت‌هاست که یک مهاجم مرکزی می‌خواهد. آنها در ژانویه به خرید ارلینگ هالند نزدیک شده بودند، اما این بازیکن در نهایت راهی بوندس‌لیگا شد و به بروسیا دورتموند پیوست. اوله گونار سولشر، مربی یونایتد برای فصل بعد نیاز مبرمی به یک مهاجم مرکزی دارد، و به همین دلیل این بازیکن آلمانی را زیر نظر گرفته است.

ورنر در 147 بازی در تمامی رقابت‌ها برای لایپزیگ، 88 گل به ثمر رسانده است.

8444