رونالدو: هنوز 90 دقیقه دیگر در تورین باقی مانده است

رونالدو: هنوز 90 دقیقه دیگر در تورین باقی مانده است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، می گوید که این شکست نتیجه مدنظر آنها نبوده اما هنوز یک بازی دیگر در پیش است و این تیم می تواند شرایط را تغییر دهد. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس و لیون شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند و در جریان این بازی تیم فرانسوی موفق شد با یک گل برابر صدرنشین سری آ به برتری برسد. رونالدو پس از بازی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: " این نتیجه ای نبود که ما می خواستیم اما می دانیم که بازی ها در لیگ قهرمانان همیشهه بسیار سخت هستند. هنوز 90 دقیقه زمان داریم که در تورین به مبارزه بپردازیم و این اطمینان را داریم که می توانیم به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنیم. "

دیدار برگشت این رقابت ها در ایتالیا برگزار خواهد شد و هواداران و بازیکنان یوونتوس باید تا تاریخ 27 اسفند ماه سال جاری صبر کنند تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تلاش کنند. این در حالی است که آنها روز یکشنبه باید در دیداری بسیار حساس و نفس گیر در رقابت های سری آ به مصاف حریف مستقیم و رقیب قدیمی خود، اینتر، رفته و برای حفظ صدرنشینی تلاش کنند. 

1070