عکس / مصدومیت شدید و دردناک دلیخت از ناحیه سر

عکس / مصدومیت شدید و دردناک دلیخت از ناحیه سر

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس دلیخت در جریان دیدار یوونتوس برابر لیون در درگیری با یکی از هم تیمی های خود به شدت از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و خونریزی کرد. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مائوریتزیو ساری در جریان این بازی یک ضربه آزاد به دست آوردند و این بازیکن به خط حمله رفت تا بتواند این توپ را وارد دروازه حریف کند. در لحظه ای که این توپ ارسال شد، تمامی بازیکنان یوونتوس و لیون در اطراف او بالا پریدند تا به توپ ضربه زده یا از آن دفاع کنند. در همین لحظه الکس ساندرو که بسیار به دلیخت نزدیک بود به این بازیکن برخورد کرد. پس از این که دلیخت به زمین افتاد پای الکس ساندرو روی قفسه سینه او افتاد و سپس سرش را نیز لگد کرد. 

داور با دیدن شرایط این مدافع 20 ساله بازی را متوقف کرد و دوربین ها روی او رفت و همه از دیدن این صحنه متعجب شدند. خون از روی سر دلیخت می ریخت و جای استوک های ساندرو روی بدنش بود. شرایط زمانی بدتر شد که وقتی دلیخت در حال انجام اقدامات درمانی بود و یوونتوس 10 نفره در میدان حاضر بود، لیون موفق شد تک گل بازی بازی را به ثمر رسانده و یک پیروزی ارزشمند به دست آورد. با این حال شرایط این بازیکن چندان وخیم نبود و توانست پس از بانداژ کردن سر خود به بازی ادامه دهد. 

1070