یک هکر ایمیل گواردیولا را هک کرد و با دلیخت وارد مذاکره شد!

یک هکر ایمیل گواردیولا را هک کرد و با دلیخت وارد مذاکره شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک هکر، ایمیل پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را هک کرد. این خرابکار 30 ساله هفته گذشته دستگیر شد و فعلا برای تحقیقات بیشتر آزاد شده است.

به گزارش فوتبالی، این هکر به تمایلی ایمیل های ورودی و خروجی و همچنین لیست تماس سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی دسترسی داشته و سعی در اخاذی از گواردیولا داشته است. او مبلغ صد هزار پوند در بیتکوین معادل 118 هزار یورو از گواردیولا درخواست کرده بود.

این هکر نه تنها به بازیکنانی نظیر ونسان کمپانی و جو هارت ایمیل زده بلکه مذاکراتی را با دو مدافع میانی سرشناس داشته و از جانب گواردیولا با آنها مذاکراتی انجام داده است : ماتیس دلیخت و سوکراتیس. مدافع هلندی در تابستان گذشته با وجود آن که از کل اروپا پیشنهاد داشت، راهی یوونتوس شد و مدافع یونانی در سال 2018 به آرسنال ملحق شد.

این خرابکار از طریق تلفن همراه گواردیولا به اسناد محرمانه وی دست پیدا کرده است و به زعم خودش دسترسی به ایمیل گواردیولا یکی از آسان ترین کارهایی بوده که انجام داده است.  او حتی به ایمیل محرمانه و شخصی "پروتون میل" که پلیس به آن دسترسی ندارد هم دست پیدا کرده است. به هر صورت پلیس انگلیس در حال حاضر این شخص را دستگیر کرده است.