زیدان: بازیکنانم کلافه هستند ولی ضربه خورده، نه

زیدان: بازیکنانم کلافه هستند ولی ضربه خورده، نه

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از باخت تیمش مقابل سیتی در ورزشگاه برنابئو در گفتگوی کوتاهی به آنالیز این بازی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، زیزو درصحبتهای به این نکته اشاره کرد که این بازی 180 دقیقه ای است و تاکید کرد که تیمش برای برد به خانه سیتی خواهد رفت. زیدان از عملکرد تیمش در ده دقیقه پایانی دیدار ابراز حرت کرد و درعین حال پیغامی خوشبینانه درمورد بازی برگشت برزبان آورد

زیدان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم به زانو درآمده و ناامید هستند گفت:«نه اینگونه نیست؛ ما به خاطر این باخت کلافه هستیم ولی می دانیم که هر بازی حذفی 180 دقیقه است و هر اتفاقی که اینجا افتاده ، همین است.. حتی اگر می بردیم هم کار تمام نبود. ما سخت ترین کار که گلزنی بود را انجام دادیم ولی آنها در طول 10 دقیقه دوبار دروازه تیم ما را باز کردند.»

زیزو درمورد غیبت راموس در بازی برگشت گفت:« خب؛ فوتبال همین است. ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم و باید ابعاد مثبت قضیه را ببینیم. البته در یک باخت این چنینی نکات مثبت زیادی وجود ندارد. ما بازی خوبی انجام دادیم، به جز در ده یا 15 دقیقه پایانی. الان باید به خانه سیتی برویم و اگر می خواهیم به دور بعد برویم باید آنها را شکست دهیم.»

سرمربی رئال در پاسخ به این سوال که در 15 دقیقه پایانی چه برسر تیمش آمد گفت:« هیچی؛ فقط اشتباهاتی را شاهد بودیم و گاهی باید چوب اشتباهات را خورد. همین و بس..ولی اشتباهات هم بخشی از فوتبال هستند.ما نتوانستیم کار را آنطور که دلمان می خواست درآوریم. تمام توانمان را در زمین به کار گرفتیم و فقط از لحاظ تمرکز، 10 دقیقه کم آوردیم. بازی خیلی فیزیکی و شانه به شانه ای بود که در پایان تنبیه شدیم.»

زیدان در مورد نیمکت نشینی کروس در این بازی و احتمال مصدومیت گفت:« نه اصلا بحث مصدومیت مطرح نیست, نیمکت نشینی کروس تصمیمی تکنیکی بود.»

6363