گواردیولا : اگر یک تیم باشد که بتواند ورق را برگرداند، قطعا رئال است

گواردیولا : اگر یک تیم باشد که بتواند ورق را برگرداند، قطعا رئال است

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که با برد 2-1 شاگردان گواردیولا در برنابئو به پایان رسید، سرمربی اسپانیایی سیتی در کنفرانس خبری اعلام کرد که کار برای تیم تمام نشده است و تاکید کرد که مادریدی ها می توانند در بازی برگشت، این باخت را جبران کنند.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در صحبتهای از عملکرد شاگردان ابراز رضایت کرد و گفت:« من کار را برای تیمم تمام شده نمی بینم؛ اگر یک تیم باشد که بتواند در یک بازی حذفی ورق را برگرداند، آن تیم، تیمی نیست به جز رئال مادرید. آنها در کنترل توپ خیلی خوب هستند و زمانی که ما در بهترین شرایطمان در بازی بودیم، رئالی ها دروازه ما را باز کردند و بعد از آن وقتی آنها در شرایط بهتری بودند، ما گلزنی کردیم. این تورنمنت فراز و نشیبهای زیادی دارد. ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم و کورتوا عالی کار کرد. این نتیجه خیلی خوبی برای ماست.»

سرمربی سیتی در توضیح روند بازی گفت:« رئالی ها با وینیسیوس و بیل و سپس با والورده ضد حملات زیادی را ترتیب دادند و درنیمه دوم این روند ادامه یافت. ما هم خوب کار کردیم. از تجربیات قبلی می توانم بگویم که نمی توان در طول تمام 90 دقیقه بربازی تسلط داشت؛ این غیرممکن است.»

گواردیولا درمورد تمجیدهای احتمالی بعد از برد تیمش مقابل شاگردان زیدان گفت:« قطعا از ما تمجید خواهد شد چون رئال را برده ایم. اگر می باختیم هم همه می گفتند که این تیم بدون مهاجم نوک بازی کرده؟ هر کسی می تواند هرچه می خواهد بگوید. ما راضی و خوشحالیم. موقعیتهای گلزنی زیادی داشتیم و این درحالی است که در برنابئو نمی توانی 20 موقعیت گلزنی خلق کنی. ما سعی کردیم برای برد بجنگیم و برای همین بازی کردیم. وقتی تیمی می برد، همه چیز گل و بلبل است و سرمربی این تیم هم زبل و هوشیار است ولی وقتی میبازد، همه چیز برعکس می شود.»

گواردیولا ادامه داد:« سرنوشت بازی با جزئیات عوض شد. زمانی که رئال تیم برتر زمین بود ما به گل مساوی رسیدیم.»

6363