بدبیاری فرانسوی های سیتی در بازی امشب برنابئو

بدبیاری فرانسوی های سیتی در بازی امشب برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- بنجامین مندی بازیکن توانای منچسترسیتی در جریان بازی تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از داور بازی کارت زردی دریافت کرد که برایش دردسرساز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 29 بازی امشب ورزشگاه برنابئو بود که بنجامین مندی برروی لوکا مودریچ مرتکب خطا شد و روی همین صحنه داور مسابقه به مندی کارت زردی را نشان داد و بدین ترتیب با تکمیل تعداد کارتهای زرد مندی، او قادر نخواهد بود که در بازی برگشت تیمش مقابل رئال مادرید، شاگردان گواردیولا را همراهی کند.

این بازیکن فرانسوی این خطا را در میانه میدان برروی مودریچ مرتکب شد و این خطا زمانی اتفاق افتاد که رئالی ها در حال طرح ریزی یک حمله خطرناک بودند. همین برخورد کافی بود تا دانیله اورساتو، داور ایتالیایی بازی، اولین کارت زرد این دیدار را به مندی نشان دهد.

علاوه بر این اتفاق، گواردیولا در نیمه اول بازی خبر تلخ دیگری را هم دریافت کرد و آن هم مصدومیت آیمریک لاپورت بود که در دقیقه 33 مسابقه رخ داد و این بازیکن فرانسوی مجبور به ترک زمین شد و جایش را به فرناندینیو داد و احتمال دارد که لاپورت هم شان حضور در بازی برگشت را به خاطر همین مصدومیت از دست بدهد.

6363