سوتهای انتقادی برای گواردیولا در سانتیاگو برنابئو

سوتهای انتقادی برای گواردیولا در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در جریان است.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که هواداران رئال مادرید اصلا استقبال خوبی از پپ گواردیولا انجام نداده اند و درمراسم ابتدایی بازی و هنگامی که بلندگوی ورزشگاه، نام پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی سیتی اعلام کرد، هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به شدت برای او سوت زدند. از سوی دیگر زمانی که بلندگوی ورزشگاه نام زیدان را به عنوان سرمربی تیم مادریدی اعلام کرد، این سرمربی فرانسوی مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

اینطور به نظر می رسد که گذشته پپ گواردیولا که سالها به عنوان بازیکن و سپس به عنوان سرمربی، در تیم بارسلونا، رقیب دیرینه باشگاه مادریدی مشغول به کار بود، باعث شده تا هواداران تیم مادریدی اینگونه از او استقبال کنند. دلخوری و ارتباط نه چندان دلنشین میان گواردیولا و هواداران رئال مادرید به سالها قبل برمی گردد. زمانی که گواردیولا هنوز فوتبال بازی می کرد و بازیکن بارسلونا بود نیز هرزمان که به سانتیاگو برنابئو گام می گذاشت، با سوتهای کرکننده از او استقبال می شد. 

سالها بعد و زمانی که گواردیولا در قامت سرمربی بارسلونا به برنابئو می رفت هم این رویه ادامه داشت و حتی زمانی که به عنوان سرمربی بایرن مونیخ به برنابئو گام گذاشت هم این ماجرا تکرار شد. حالا او به عنوان سرمربی منچسترسیتی به ورزشگاه خانگی رئال مادرید رفته و در بازی امشب هم ماجرا به همین ترتیب ادامه یافت و نام گواردیولا باعث شد تا هواداران حاضر در برنابئو به شدت برایش سوت بزنند.

6363