مدیربرنامه های بنزما: تمدید قرارداد کریم با رئال تا سال 2022

مدیربرنامه های بنزما: تمدید قرارداد کریم با رئال تا سال 2022

پایگاه خبری فوتبالی- کریم جزیری، مدیربرنامه های کریم بنزما در گفتگو با رادیو مونته کارلو اعلام کرد که این مهاجم فرانسوی قراردادش با رئال مادرید را تا سال 2022 تمدید کرده است.

به گزارش فوتبالی، در برنامه تیم دونگا که کریستوف دوگاری مجری گری آن را برعهده دارد، آقای جزیری اعلام کرد که قرارداد بنزما با رئال به صورت رسمی تا سال 2022 تمدید شده. او در این رابطه گفت:« در حال حاضر، قرارداد بنزما تا سال 2022 با رئال تمدید شده و این خبری رسمی است. در حال حاضر او کاملا عاشق رئال مادرید است و می داند که سالهای خوبی را در این تیم پشت سرمی گذارد ولی درعین حال لیون را هم در قلبش دارد. از زمان جدایی کریم از لیون، این تیم همچنان در قلبش جای دارد.»

طبق گفته های آقای جزیری، سران باشگاه رئال و کریم بنزما تصمیم گرفته اند تا قرارداد این مهاجم فرانسوی را تا سال 2022 تمدید کنند. برای انجام این کار، کریم بنزما، به مدیربرنامه هایش اعتماد کرده و او امورات را پیش برده است.

مدیربرنامه های بنزما در روزی از تمدید قرارداد این مهاجم فرانسوی با رئال مادرید خبر داد که کریم بنزما همین امروز صدمین بازی اش با پیراهن رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل سیتی برگزار می کند. او در این 99 بازی، 52 گل اروپایی برای تیم مادریدی به ثمر رسانده. او قبل از پیوستن به رئال، 12 گل در لیگ قهرمانان اروپا زده بود که دو تا از این 12 گل در مراحل مقدماتی این تورنمنت بوده است.  بنزما این 12 گل را در 19 دیداری که با پیراهن لیون در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده بود، به ثمر رانده بود. 

از زمان جدایی کریس رونالدو از رختکن رئال در سال 2018، کریم بنزما گلزن اصلی تیم شده است. او فصل گذشته 30 گل برای تیمش به ثمر رساند و تا به اینجای این فصل 18 گله است و در هردوی این فصلها، آقای گل تیم مادریدی بوده است.

6363