شوخی با کرونا، کار دست دله آلی داد

شوخی با کرونا، کار دست دله آلی داد

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا تبدیل به یکی از سوژه های پرخبر شده است و اخبار مربوط به آن حسابی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. حالا و با گسترده شدن دامنه این ویروس درقاره اروپا، نگرانی ها درمورد لغو بازیهای فوتبال نیز ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام اخیرا ، یک شوخی مرتبط با ویروس کرونا انجام داد و حالا همین شوخی برای او حسابی دردسرساز شده و او باید در اتحادیه فوتبال انگلیس در این رابطه توضیحاتی را ارائه دهد. چندی پیش بود که آلی ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که مضمون اصلی اش، تمسخر ویروس کرونا و مردم چین و شیوه استفاده از ماسک محافظ بود. 

البته دله آلی خیلی زود از انتشار این ویدئو ابراز پشیمانی کرده و به خاطر انتشار آن، عذرخواهی نمود؛ اما گویا این تصاویر باعث دلخوری مردم چین شده است.

حالا مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس، بر این باور هستند که رفتار آلی نامناسب و حتی توهین آمیز بوده و از آن به عنوان توهین به ملت، نژاد، یا قوم چین سوءتعبیر شده است. از همین رو مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس آله را احضار کرده و به او فرصت داده اند که تا پنجشنبه هفته دیگر به دفتر اتحادیه مراجعه کرده و دراین رابطه توضیح دهد و این احتمال وجود دارد که برای این بازیکن انگلیسی جریمه هایی نیز درنظر گرفته شود

 

  6363