رودریگو در ال‌کلاسیکو حضور ندارد؛ پیکه شاید

رودریگو در ال‌کلاسیکو حضور ندارد؛ پیکه شاید

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس پدیده 19 ساله برزیلی رئال مادرید هفته گذشته در بازی تیم رزروهای رئال مادرید مقابل سانسه با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد و بر اساس قوانین هفته آینده حق حضور در هیچ کدام از بازیهای تیم رزروها یا بزرگسالان رئال مادرید را ندارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید درخواست فرجام خواهی در مورد لغو کارت قرمز رودریگو را داده بود اما کمیته مسابقات با این درخواست مخالفت کرد و بدین ترتیب بازیکن برزیلی غایب قطعی بازی یکشنبه اینده در نیوکمپ میان رئال و بارسا خواهد بود.

از سویی در مورد پیکه اما چیزی مشخص نیست. مدافع میانی بارسلونا در بازی بارسلونا و ناپولی در سن پائولو دچار مصدومیت شد. او لنگ لنگان زمین را ترک کرد و حتی در میکسد زون ورزشگاه نیز مصدوم به نظر می رسید اما این بازیکن می خواهد هر طور که شده به ال کلاسیکو برسد. جرارد به نزدیکانش گفته است که هر طور که شده خودش را به بازی یکشنبه می رساند و حتی اگر شده با درد در این مسابقه حضور پیدا خواهد کرد. در حال حاضر به علت حجم بالای مصدومیت ها دست ستین به شدت خالی است و اگر پیکه به ال کلاسیکو نرسد تعداد اعضای تیم بزرگسالان بارسا در این بازی فقط چهارده نفر خواهد بود و بقیه لیست باید با بازیکنان آکادمی پر شود.