استرلینگ: دخترم با خواندن شعارهای حمایت از صلاح من را دست می‌اندازد!

استرلینگ: دخترم با خواندن شعارهای حمایت از صلاح من را دست می‌اندازد!

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی اعلام کرد که دختر هفت ساله اش ملودی بیش از همه با او شوخی می کند و این بازیکن را دست می اندازد.

به گزارش فوتبالی، ملودی برای پدرش سرودهای محبوب هواداران لیورپول به خصوص سرودهایی در مورد محمد صلاح را می خواند آن هم در حالی که باشگاه سابق استرلینگ در مسیر قهرمانی لیگ برتر و مغلوب ساختن تیم گواردیولا قرار دارد.

جالب این است که رحیم می گوید که پسر سه ساله اش تیاگو هم وقتی نمی تواند گل بزند، با او شوخی می کند. با این وجود این مهاجم شیفته روحیه دخترش است و همه چیز در زندگی از نظر او عالی است. استرلینگ در مصاحبه با آس گفت:"ملودی از نظر شخصیتی شبیه خودم است و دوست دارد که با خواندن شعارها و سرودهای حمایت از محمد صلاح، من را اذیت کند. او می داند که میان لیورپول و تیمی که در آن بازی می کنم، رقابت وجود دارد و به همین خاطر سرودهایی در حمایت از حریف ما می خواند و سعی می کند که من را دست بیاندازد. شخصیتش همین است. فوتبال بخش زیادی از زندگی من را در بر گرفته است اما در نهایت وقتی زندگی سخت پیش می رود، این چیزهاست که خوشحالم می کند. وقتی به خانه می روم، حس خوبی دارم."

استرلینگ می گوید که گذراندن زمان با سه فرزندش یعنی ملودی، تیاگو و تای کروز استرس را از او رفع می کند. وی در ادامه بیان کرد :" وقتی بازی تمام می شود و گل نمی زنم، تیاگو به من می گوید که گل نزده ام و می گوید که کدام بازیکنان گل زده اند. به همین خاطر چاره ای ندارم جز این که گل بزنم، در غیر این صورت پسرم این مسئله را به من یادآوری می کند!"