بازیکنان بارسلونا پشت کاپیتان و علیه مدیرعامل: تیم ضعیفی داریم!

بازیکنان بارسلونا پشت کاپیتان و علیه مدیرعامل: تیم ضعیفی داریم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ پس از تساوی 1 - 1 شب گذشته با تکرار صحبت های لیونل مسی مدعی شدند که بازیکنان قدرتمندی برای نتیجه گیری در لیگ قهرمانان ندارند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و ناپولی شب گذشته در ورزشگاه خانگی باشگاه ایتالیایی و در جریان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی 1 - 1 رضایت دادند. پیش از این لیونل مسی در مصاحبه ای با کنایه به خریدهای مدیرعامل باشگاه گفته بود که این تیم به اندازه کافی بازیکنان بزرگ و قدرتمند برای کسب قهرمانی در رقابت های اروپایی ندارند. سرجیو بوسکتس با اشاره به همین موضوع پس از بازی شب گذشته گفت: " ما تیم کوچکی داریم و باید کمی خودمان را ریکاوری کنیم. دوست داریم به محوطه جریمه حریف برسیم اما گاهی این موضوع برایمان هزینه دارد و باید به اندازه کافی رشد کنیم تا بتوانیم در حال حاضر صبور بمانیم. " 

از سوی دیگر هافبک کروات این تیم نیز پس از بازی به صحبت های فوق ستاره آرژانتینی اشاره کرده و مدعی شد که با توجه به اخراج ویدال و غیبت بوسکتس در بازی برگشت کار برای این تیم در نیوکمپ برابر ناپولی سخت خواهد بود. در هفته های اخیر درگیری هایی بین مسی و آبیدال نیز شکل گرفته بود و به نظر می رسد که رابطه اعضای تیم با مدیرعامل در بارسلونا چندان خوب نیست. 

1070