آب پاکی خلیلیان روی دست بازیکنان و مربیان؛ لیگ برتر فعلا تعطیل نمی‌شود

آب پاکی خلیلیان روی دست بازیکنان و مربیان؛ لیگ برتر فعلا تعطیل نمی‌شود

پایگاه خبری – خبر بدی برای بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ برتر داریم. اینکه حداقل فعلا خبری از تعطیلی لیگ به خاطر ویروس کرونا نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اگر چه فوتبالیستها و مربیان اعتراض زیادی نسبت به برگزاری بازیها در این شرایط داشته‌اند اما به نظر می‌رسد مدیرانی که در این زمینه تصمیم‌گیر هستند نمی‌خواهند فعلا لیگ را تعطیل کنند.

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در وزارت ورزش و جوانان به روزنامه شهروند گفته:" واقعیت این است که تنه به تنه‌شدن بازیکنان در زمین مسابقه هم خطرناک است و می‌تواند ویروس کرونا را منتقل کند. ما این موضوع را متوجه می‌شویم اما مگر می‌شود کل کشور را تعطیل کنیم؟‌ ما اگر همه چیز را تعلیق کنیم، که چیزی به دست نمی‌آوریم. به نظر من الان زمان آن است که با همدلی و دقت و تدبیر مسائل را جلو ببریم و به کنترل کرونا بپردازیم"

خلیلیان برای اینکه نشان دهد تعطیلی لیگ در این شرایط کار درستی نیست، از چینی‌ها مایه می‌گذارد:" ٤٥ روز از زمان پیدایش اولین نفر کرونایی در چین گذشت و آنها حالا به فکر تعلیق مسابقات فوتبال افتادند. حرف من این است که از حالا نمی‌شود فوتبال را تعطیل کنیم. این موضوع نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد"

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفته عصبانیت فوتبالیستها و مربیان را درک می‌کند اما فوتبال موضوعی نیست که بتوان ناگهانی آن را تعطیل کرد! 

1984