گتوزو: بارسلونا ما را آزار نداد، تنها کمی قلقلک داد

گتوزو: بارسلونا ما را آزار نداد، تنها کمی قلقلک داد

پایگاه خبری فوتبالی – جنارو گتوزو، مربی ناپولی بعد از بازی با بارسلونا گفت که این بازی می‌توانست ساعت‌ها ادامه داشته باشد و بارسلونا گل نزند.

دریس مرتنس در این بازی برای ناپولی گل زد، و آنتوان گریزمان در دقیقه 57 کار را مساوی کرد. ضربه گریزمان تنها ضربه جدی داخل چارچوب بارسلونا بود، در حالی که مارک-آندره تراشتگن با درخشش خود چند بار مانع گل‌زنی ناپولی شد.

مربی ناپولی گفت: «ما می‌توانستیم در برخی ضدحملات بهتر عمل کنیم، اما تیم کاری که لازم بود را انجام داد. ما به آنها فرصت‌های بسیار کمی دادیم.

من کمی ناامید هستم که نتوانستیم از دفاع بهتر بازی‌سازی کنیم و در مالکیت توپ بهتر عمل کنیم، اما وقتی این همه سخت تلاش می‌کنید، کمی خستگی طبیعی است. متاسفانه شما مقابل بارسلونا حتی یک بار هم نباید اشتباه کنید.

طبیعی است که حالا هر دو تیم بخت خوبی برای صعود داشته باشند، و ما می‌دانیم که سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال در بازی برگشت غایب خواهند بود. ناپولی بازیکنان قوی بسیاری دارد، بارسلونا بازیکنان بهتری دارد، ولی اگر ما تمرکز کنیم می‌توانیم فرصت‌های خود را داشته باشیم.»

داوید اوسپینا، دروازه‌بان ناپولی هیچ واکنش جدی‌ای در این بازی نداشت و تنها موقعیت مهم بارسلونا همان گل این تیم بود. گتوزو گفت: «اشتباه روی گلی که دریافت کردیم این بود که ماریو روی خط دفاعی را باز کرد، و ماکسیموویچ باید جای او را پر می‌کرد، اما شکافی در خط دفاعی به وجود آمد.

از زمانی که کیکه ستین آمده، آنها با پنج، شش بازیکن به حمله می‌روند، و فقط پاس نمی‌دهند. آنها شما را مجبور می‌کنند که به عقب بروید، و ما مجبور بودیم عقب بازی کنیم، چرا که اگر فضای خالی در اختیارشان می‌گذاشتیم، واقعا می‌توانستند به ما آسیب بزنند. به نظرم آنها به ما آزاری نرساندند، و تنها کمی ما را قلقلک دادند.»

8444