آزمایش کرونا از چهار طرفدار والنسیا که به سن‌سیرو رفتند

آزمایش کرونا از چهار طرفدار والنسیا که به سن‌سیرو رفتند

پایگاه خبری فوتبالی – چهار طرفدار والنسیا که برای تماشای بازی تیمشان مقابل آتالانتا به ایتالیا سفر کرده بودند تست ویروس کرونا داده‌اند. آنها در بازگشت به اسپانیا علائم این بیماری را داشته‌اند.

این خبری است که هرملیندا واناکلوچا، مدیر همه‌گیرشناسی منطقه والنسیا اعلام کرده است.

این چهار نفر به دلیل توصیه‌های سلامتی دولت محلی والنسیا، و بیانیه باشگاه والنسیا، آزمایش دادند. واناکلوچا گفته است که به این چهار نفر اعلام شده که برای احتیاط، در خانه قرنطینه شوند: «اولین چیز این است که با آنها صحبت کنیم و بررسی کنیم که چقدر در میلان بوده‌اند، چه زمانی اولین علائم خود را نشان داده‌اند، و حالا چطور هستند، و بعد مشخص می‌شود که آیا نیاز به آزمایش‌های بیشتر وجود دارد یا نه.»

البته هنوز اعلام نشده که این چهار نفر به کووید-19 مبتلا هستند یا نه. نتایج آزمایش‌ها ممکن است نشان دهد که آنها آنفلوانزای معمول یا یک بیماری فصلی دیگر گرفته‌اند. واناکلوچا گفته که این چهار نفر از نظر سلامت جسمانی اوضاع خوبی دارند، و به 2500 نفر دیگری که برای تماشای بازی به شهر میلان رفته بودند هم توصیه کرده که مراقب علائم خود باشند.

بیماری کووید-19 در منطقه لومباردی شیوع پیدا کرده و میلان هم در این منطقه قرار دارد. آتالانتا متعلق به شهر برگامو است که فاصله نزدیکی با میلان دارد، و بازی‌های خانگی‌اش در لیگ قهرمانان را در سن‌سیرو انجام می‌دهد.

8444