آلمائو: به این دلیل مسی را با مارادونا مقایسه نکنید

آلمائو: به این دلیل مسی را با مارادونا مقایسه نکنید

پایگاه خبری فوتبالی – آلمائو، هافبک سابق ناپولی گفته لیونل مسی را نمی‌توان با دیه‌گو مارادونا مقایسه کرد، چرا که در بارسلونا یک تیم برای مسی بازی می‌کند.

دو تیم ناپولی و بارسلونا امشب در ساعت 23:30 به وقت تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند، و مقایسه‌های زیادی بین مسی و مارادونا انجام شده است. مارادونا در هر دو تیم بارسلونا و ناپولی بازی کرده است.

آلمائو می‌گوید: «محال است بازی در کنار مارادونا را بتوان توصیف کرد. باید آن‌جا می‌بودید. او نابغه بود. صرف حضور او باعث می‌شد مشکلات حل شوند.»

این اولین باری است که مسی پا به ورزشگاه سان‌پائولو می‌گذارد، جایی که مارادونا پس از پیوستن از بارسلونا به ناپولی، سال‌ها در آن درخشید و دو بار قهرمان سری آ شد. آلمائو می‌گوید که بازی این دو نفر با هم قابل قیاس نیست: «مسی پدیده است، از حرفم اشتباه برداشت نکنید، بازی مقابل او بسیار دشوار است. اما مارادونا واقعا نابغه بود. او در سطح ملی بسیار بیشتر از مسی دستاورد داشت و این چیزی است که در هنگام مقایسه این دو نفر باید در نظر داشته باشید. در بارسلونا، یک تیم کامل برای مسی بازی می‌کنند و این موضوع وقتی خودش را نشان می‌دهد که مسی برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند، و آن شبکه مکملش را در این تیم ندارد.»

8444