وودوارد: پروژه منچستر یونایتد با سولشر ادامه پیدا می‌کند

وودوارد: پروژه منچستر یونایتد با سولشر ادامه پیدا می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – اد وودوارد، معاون اجرایی منچستر یونایتد گفته این باشگاه به کار با اوله گونار سولشر ادامه خواهد داد.

یونایتد سه‌شنبه عملکرد مالی سه‌ماهه دوم سال خود را منتشر کرد. سود عملیاتی باشگاه 36.5 میلیون پوند بوده که 17 درصد کاهش داشته، و درآمدهای تجاری هم هفت درصد بیشتر شده است. بدهی خالص باشگاه هم 23 درصد کم شده است.

وودوارد می‌گوید: «حالا می‌خواهم پیشرفتمان به سمت اولویت شماره یکمان را ارائه کنم؛ کسب قهرمانی با تیمی که فوتبالی جذاب و زیبا بازی می‌کند. از دفعه قبلی که آمارمان را در نوامبر اعلام کردیم، حالا توانسته‌ایم به مرحله حذفی لیگ اروپا برسیم. ما به دور پنجم جام حذفی رسیده‌ایم، و همچنان امید صعود به لیگ قهرمانان را داریم.

این فصل تیم بازسازی می‌شود، و تغییرات بسیاری در تیم داریم. بازیکنان زیادی رفته‌اند، حالا یا به صورت دائمی یا به صورت قرضی. بازیکنان جدیدی خریداری کرده‌ایم. بازیکنانی از آکادمی هم به تیم اصلی رسیده‌اند. این فرآیند ادامه پیدا خواهد کرد، و ما می‌خواهیم برنامه‌هایمان را پیاده‌سازی کنیم و فوتبالمان را زیر نظر اوله و کادر مربی‌گری‌اش به پیش ببریم. هرچند که در ژانویه رسانه‌ها خبر دادند که 111 بازیکن را می‌خواهیم، ما تنها یکی از آنها را جذب کردیم، که برونو فرناندس بود. این قدم مهمی در راستای رسیدن به اهداف است، و نشان می‌دهد که ما تعهد داریم که بازیکنان با کلاس جهانی را به تیم بیاوریم.»

8444