مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس: نامه‌ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس: نامه‌ای در خصوص لغو دیدار مقابل التعاون دریافت نکردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق آخرین نامه‌ای که از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم دیدار مقابل التعاون برگزار خواهد شد.

شیوع بیماری کرونا در ایران موجب شده تا ورزش کشور هم تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد و خیلی از مسابقات ورزشی لغو گردد. در همین راستا صحبت‌هایی هم مبنی بر لغو هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری مطرح شد.

این در حالی است که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه الوصل امارات به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

امیرعلی حسینی مسوول امور بین‌المللی باشگاه پرسپولیس در مورد خبر لغو دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا  گفت: طبق آخرین نامه‌ای که از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم، برگزاری بازی در ورزشگاه الوصل در روز مقرر تایید شد. تنها آنها خواهان اعلام زمان بازی شدند که ما هم با توجه به اوقات شرعی زمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم تا آن را به AFC  اعلام کنند.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تا الان بازی در زمان مقرر قرار است برگزار شود و هیچ نامه‌ای مبنی بر لغو مسابقه دریافت نکردیم.

7655