حضور رونالدو و مودریچ در تورنمنت بازیهای ملی در قطر

حضور رونالدو و مودریچ در تورنمنت بازیهای ملی در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه اجوکیشن سیتی، یکی از ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2022 در قطر ساخته شده است قرار است که میزبان یک تورنمنت بین المللی در دوحه در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) با حضور تیم های ملی پرتغال ، بلژیک، کرواسی و سوئیس باشد.

به گزارش فوتبالی، چهار غول قاره اروپا قرار است که در این تورنمنت به عنوان آخرین بازیهای اماده سازی یورو حضور پیدا کنند. حضور ستارگانی نظیر لوکاکو، رونالدو و مودریچ قطعا به جذابیت این تورنمنت چهار جانبه خواهد افزود.

ورزشگاه اجوکیشن سیتی چند ماه پیش قرار بود که میزبان فینال و نیمه نهایی جام باشگاه های جهان باشد اما کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت که زمان بیشتری را برای انجام تست های امنیتی روی این ورزشگاه داشته باشد و حالا این ورزشگاه برای تورنمنت چهار جانبه ملی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گنجایش این استادیوم به 40 هزار نفر می رسد و سکوها به رنگ سبز در خواهند آمد. البته قرار است که بعد از جام جهانی ظرفیت ورزشگاه کم شود و به 20 هزار نفر برسد. ورزشگاه اجوکیشن سیتی میزبان بازیهای گروهی و یک چهارم نهایی جام جهانی خواهد بود و بازیهای نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه لوسیل با گنجایش هشتاد هزار تماشاگر برگزار خواهند شد.