رونالدو و مسی، پادشاهان یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رونالدو و مسی، پادشاهان یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب پیگیری خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ستارگان یوونتوس و بارسلونا پس از دو ماه به این تورنمنت برمی گردند آن هم در حالی که بدون تردید هر دو به عنوان برترین های تاریخ چمپیونزلیگ در یادها خواهند ماند.

هفته گذشته چهار بازی جذاب با نتایج غیرقابل پیش بینی انجام شد. اتلتیکو توانست لیورپول سرحال را شکست بدهد، دورتموند از پس پی اس جی بر آمد، آتالانتا از روی والنسیا رد شد و لایپزیش هم در زمین تاتنهام پیروز شد. این هفته اما رونالدو و مسی به این مسابقات برمی گردند.

بازیکن آرژانتینی در سن پائولو به مصاف ناپولی خواهد رف و یوونتوس نیز در زمین المپیک لیون بازی دارد. رونالدو تا کنون در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ 30 بازی داشته و مسی 28 تا. نفرات بعدی در این رده بندی، کاسیاس با 27 ، اینیستا با 25 ، دنی آلوز با 23 و زلاتان ایبراهیموویچ با 23 بازی هستند. از میان بازیکنانی که هنوز در چمپیونزلیگ حضور دارند هم راموس فعلا 22 بازی داشته و می تواند در دو بازی مقابل سیتی به 24 بازی برسد و نفر پنجم لیست شود.

از سویی در این مرحله از چمپیونزلیگ، مسی با 26 گل رکورد دار است و رونالدو با 23 گل در رده بعدی است. هر دو میانگینی تقریبا یک گل در هر بازی را در این مرحله دارند که می توانند آمارشان را در بازیهای امسال ترقی بخشند. نفر سوم، توماس مولر آملانی با 12 گل است. لواندوفسکی و بنزما هر کدام 9 گل زده اند.

مسی سابقه زدن پنج گل به لورکوزن در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در فصل 12-2011 را دارد.

حامد فلاح