کروس: سوارز می‌خواست من را به لیورپول ببرد

کروس: سوارز می‌خواست من را به لیورپول ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس می گوید که لوییس سوارز و استیون جرارد تلاش کرده اند که در سال ۲۰۱۴ او را به لیورپول منتقل کنند.
به گزارش فوتبالی، هافبک تیم ملی آلمان در تابستان ۲۰۱۴ قصد جدایی از بایرن مونیخ را داشت. او در آن زمان به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا شناخته می شد و تیم های بسیاری خواهان جذب این بازیکن بودند. بحث انتقال کروس به منچستریونایتد بسیار جدی بود اما حضور فن خال به جای دیوید مویس شرایط را تغییر داد و در نهایت او تصمیم گرفت به رئال مادرید بپیوندد. او درباره اتفاقات پیش آمده به مجله اتلتیک گفت: " من و جرارد و سوارز خیلی مداوم حرف نزدیم اما آنها به من پیشنهاد دادند که درباره شرایط باشگاه بیشتر صحبت کنیم. نکته خنده دار اینجا بود که تحت هر حالتی سوارز می خواست از لیورپول جدا شده و به بارسلونا بپیوندد. "
او همچنین درباره دوران بازی خود تحت هدایت پپ گواردیولا گفت: " بازی برای او را دوست داشتم و احتمال داشت قراردادم را تمدید کنم. با این حال فکر میکنم تمدید قرارداد به خاطر یک مربی کار اشتباهی است. پپ می خواست من تمدید کنم اما اگر من قراردادی ۵ ساله می بستم و او خیلی زود می رفت چه؟ او دو سال بعد به سیتی رفت اما ما هنوز در تماسیم. "

۱۰۷۰