کیانی: کسی که به ما می‌گوید دروغگو خودش این کاره است

کیانی: کسی که به ما می‌گوید دروغگو خودش این کاره است

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای روزنامه فرهیختگان با مهدی کیانی کاپیتان سپاهان را برایتان انتخاب کردیم:

  • حدود ساعت 16:40 به ورزشگاه رسیدیم و به ما گفتند زمان ندارید که به زمین بروید و بعد از گرم کردن دوباره به رختکن برگردید. به همین دلیل در راهرو گرم کردیم که خبر آوردند پرسپولیسی‌ها سوار اتوبوس شدند. به همین دلیل قلعه‌نویی گفت تا زمانی که آنها به زمین نیامده‌اند رختکن را ترک نکنید.
  • اتفاقا ما برای بازی خیلی هم آماده بودیم آنقدر هم بازیکن داریم که غصه مصدومیت یکی دو نفر را نخوریم. کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است و با تماشای فیلم‌ها و اسنادی که وجود دارد منصفانه‌ترین و درست‌ترین تصمیم را خواهد گرفت. این وسط همه برای ما کارشناس شده‌اند! 
  • ما دوست نداریم بی‌ادبی کنیم اما کسی که به ما می‌گوید دروغگو خودش این کاره است. باور کنید فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به جان یکدیگر بیفتیم. آقای انصاری فرد! اتفاقا ما خیلی هم مرد هستیم و وجود داریم که واقعیات را بر زبان بیاوریم. 
  • بله، می‌خواهم خطاب به محمد تقوی صحبت کنم، آقای تقوی! تیم ما آنقدر بزرگ است که امثال تو حتی نباید درباره آن نظر بدهند. تو اگر قانونمدار بودی در تراکتور می‌ماندی، نه اینکه تیمت را وسط راه ول کنی و بروی. این افراد آن سوی دنیا نشسته‌اند و با حرف‌های خود می‌خواهند مردم ایران را به جان هم بیندازند. بهتر است او و امثال او این خودشیرینی‌ها  را تمام کنند.


    1984