پوگبا: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

پوگبا: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

پایگاه خبری فوتبالی- پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که لیورپول شایستگی قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر را دارد

به گزارش فوتبالی،لیورپول با برد مقابل وستهام با اقتدار تمام در صدر جدول لیگ برتر قراردارد وفاصله این تیم با سیتی رده دومی به 22 امتیاز رسیده است. آنها در رقابتهای این فصل لیگ برتر هنوز طعم باخت را نچشیده اند و حالا پل پوگبا در صحبتهایی اعلام کرده که لیورپولی ها تا به اینجای رقابتهای لیگ برتر با فاصله، بهترین تیم حاضر در رقابتها بوده اند.

پوگبا در گفتگو با ایی.اس.پی.ان در این باره گفته:« لیورپولی ها خیلی برتر از هر تیم دیگری هستند. آنها تا به اینجای فصل حتی در یک بازی هم نباخته اند. آنها همین حالا یک دستشان را برروی جام قهرمانی می بینند. به عنوان یک بازیکن منچستریونایتد و با توجه به رقابتی که بین دوتیم دیده می شود، ما دوست نداریم که جام قهرمانی را در دستان لیورپولی ها ببینیم. ما نمی خواهیم هیچ تیم دیگری به جز خودمان قهرمان شود ولی به عنوان یک عاشق فوتبال و یک بازیکنی که برای تیم حریف احترام قائل است، باید بگویم که آنها سزاوار جایگاه فعلی شان هستند. لیورپول نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده؛ آنها پارسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بودند و فصل قبل از آن هم تا فینال این رقابتها پیش رفته بودند.»

در ماه های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی پوگبا از رختکن یونایتد در پایان فصل به گوش می رسد و اخیرا انتشار اخباری مبنی بر اختلاف سولشر سرمربی یونایتد با مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا شدت این گمانه زنی ها را بیشتر کرده. از همین رو انتظار می رود که پوگبا در تابستان رختکن یونایتد را ترک کند؛ هرچند که برخی هواداران یونایتد هنوز امیدوارند تا این ستاره فرانسوی قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کند. یونایتد در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و سه امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد.

بازی بعدی یونایتد روز پنجشنبه مقابل کلوب بروژ و از سری رقابتهای لیگ اروپا برگزار خواهد شد.

6363